Ma 2024. 3. 29. péntek, Auguszta napja van.

Az Ölbői tó víztérkódja:

Nyilatkozat (doc)

HÍREK

Tisztelt horgászok!

Az Ölbő-tavi Aranyhal Horgászegyesület 2024. április 04-én, csütörtökön 18.00. órától közgyűlést tart a Bábolnai Szabadidőközpont Színháztermében, melyre minden egyesületi tagot tisztelettel meghívunk. A napirendi pontok a kiküldött meghívóban szerepelnek. Minden tagot szeretettel várunk!

HE Vezetőség

2024. március 13-án szerdán 20 q ponyt telepítésére kerül sor. Ezért 2024. március 13-án 05.00 órától 2024. március 20-án 24.00. óráig napijegyesek az Ölbői tavon nem horgászhatnak.

Aki szeretne a halakért elmenni, dr. Lőrik Marcellt keresse.

Tisztelt horgászok!

A halászati őrök jelezték, hogy az ellenőrzések során többek között a pontymatrac kötelező használata sokszor elmarad. Nyomatékosan kérnénk mindenkit, a szabályzat megismerésére, és betartására!

HE vezetősége

2024. évre Horgászegyesületünk az Ölbői tóra a ponty és a harcsa fajlagos tilalmi ideje alól felmentést kapott, a jogszabályban előírt méret és darabszám korlátozás betartása mellett.

A 2024-es évre az alábbi versenyek lebonyolítását tervezi egyesületünk:

2024.április 14. Megyei method feeder verseny, egy nap két forduló KEMHESZ szervezés.

2024.május 1. Területi engedélyesek hagyományos zárt versenye.

2024.június 08. (szombat) Gyermekverseny

2024.július 6. Busa fogó páros verseny.

2024.július 19-20. MMX Kupa 24 órás páros verseny.

Tisztelt horgászok!

Tájékoztatjuk a horgászokat, hogy a Vezetőség 2024.február 08. npjától a helyettes tógazdai feladatokkal Kajdi Péter Urat, egyesületi horgásztagunkat bízta meg. Jogköre és feladatai megegyeznek a tógazda jogkörével.

HE Vezetősége

Pályázatot nyújtottunk be a "Standard és preferált őshonos halfajok telepítése" című MOHOSZ kiírásra. A pályázatunk sikeresen vette az elbírálást és értesítést kaptunk, hogy nyertünk 1.094. 000 Ft-t támogatást. A pályázati kódszám: ÁPFE-V/4/2023.

A mai napon 2023. november 21-én 1200 kg 3 nyaras pontym valamint 330 kg 2 nyaras ponty került telepítésree az Ölbői tóba.

" Jelen haltelepítés a MOHOSZ Állománypótlási és Fejlesztési Célelőirányzat (ÁPFE) pályázati támogatásával valósult meg"

Tisztelt horgászok!

Pályázatot nyújtottunk be a "Vis maior II típusú események kármegelőzési és kárenyhítési támogatása" című MOHOSZ kiírásra. A pályázatunk sikeresen vette az elbírálást és értesítést kaptunk, hogy nyertünk 3.347 218 Ft-ot. A pályázati kódszám: HETTA-IV/1/2023.

" Jelen tevékenység a MOHOSZ halgazdálkodást támogató eszközbeszerzési alap (HETTA) pályázati támogatásával valósult meg"